En les presents activitats s'han fet servir metodologies molt dinàmiques que ajuden al correcte desenvolupament de les classes i l'aprenentatge dels i les alumnes. Han contribuït totes en fer créixer la qualitat de les activitats que preparo, tant pels meus alumnes, com per les activitats que faig com a monitor i per TriCric (veure apartat experiència). Algunes de les metodologies no les coneixia, com el Puzle d'Aronson.
Cal afegir que la part de portar el Moodle sí m'ha sigut molt productiva, doncs hi havien coses que no en tenia ni idea de com funcionaven, i poder fer un a l'assignatura m'ha facilitat la tasca.
En aquesta activitat s'havia de buscar una eina digital i implementar-la en una activitat i mostrar algun exemple.
En aquesta activitat s'havia d'organitzar una visita a un museu amb els nostres alumnes i crear el dossier de l'alumne. El PDF següent consisteix en el dossier elaborat.
En aquesta activitat s'havia de crear una activitat d'un mòdul professional escollit. Però aquesta activitat s'ha de fer en anglès.
En aquesta activitat s'havia de fer una activitat en la que els i les alumnes cooperessin.
En aquesta activitat s'havia d'elaborar una activitat mitjançant la metodologia ABP (aprennetatge basat en problemes).
En aquesta activitat s'havia de dissenyar una activitat de classe invertida (flipped class).